strona główna mapa serwisu

 

Vespa

NOWA KOLORYSTYKA, NOWY STANDARD WYPOSAŻENIA ORAZ NOWE SILNIKI 300CC SPEŁNIAJĄCE NORMY EURO 4

Stworzona w 2003 r. wraz z pojawieniem się na rynku Vespy GT 125 i 200, rodzina dużych Vesp ewoluowała począwszy od 2005 r., kiedy to pojawiła się wersja GTS. W kolejnych latach rodzina ta powiększała się stopniowo o coraz mocniejsze silniki, z których największy ma pojemność 300cc.

Duża, wygodna i niezwykle bezpieczna Vespa GTS łączy w sobie miejską elegancję i zacięcie turystyczne, które od zawsze towarzyszy dużym modelom Vespy. 


Wersja GTS Super Sport nawiązuje do legendarnych modeli z przeszłości, takich jak Vespa GS z 1950 r, Vespa 180 SS oraz model TP "Pole Position" z 1985 r. Jej sportowy charakter dodatkowo podkreślają elementy graficzne oraz dodający jej zadziornego wyglądu nowy matowy lakier w kolorze żółtym dostępny w sezonie 2017 oraz znany już kolor szary mat.



STYL & KOMFORT
Wszystkie wersje Vespy o dużym nadwoziu, w tym GTS Super, mają przestronny schowek na kask, wygodne siedzisko oraz najnowszej generacji deskę rozdzielczą.
  

Nowa seria standardowo wyposażona jest w port USB umieszczony w schowku wewnątrz osłony na nogi oraz żarówki led umieszczone w kierunkowskazach, a także wykorzystywane w reflektorach świateł dziennych.  

TECHNOLOGIA

Firma Piaggio jako pierwsza wyposażyła swoje skutery w system kontroli trakcji ASR, do niedawna dostępny wyłącznie w motocyklach z najwyższej półki. Wraz z systemem ABS jest to standard wyposażenia gamy Vespa GTS Super Sport z silnikami o pojemności 300cc. W wersji z silnikiem 125 w standardzie dostępny jest system ABS.


Ponadto wszystkie wersje GTS są przystosowane do podłączenia zaawansowanej technologicznie platformy multimedialnej VPM (Vespa Multimedia Platform). Platforma ta umożliwia podłączenie smartfona do systemu elektronicznego skutera i korzystanie z niego jak z wielofunkcyjnego komputera pokładowego wyświetlającego szereg danych na temat pojazdu, takich jak moment obrotowy, przyspieszenie wzdłużne, chwilowe i średnie zużycie paliwa, średnia prędkość, poziom naładowania akumulatora itp.


Na smartfonie podłączonym do platformy VPM wyświetlają się również mapy, trasy oraz stacje benzynowe i serwisowe. Dzięki temu rozwiązaniu kierowca otrzymuje również informacje na temat stanu opon i poziomu ciśnienia, oraz otrzymuje stosowne ostrzeżenia. Funkcja ogólnej analizy pozwala na monitorowanie ogólnego stanu pojazdu.


DANE TECHNICZNE

SILNIK     
Typ                                     jednocylindrowy, czterosuwowy, czterozaworowy z elektronicznym wtryskiem
Pojemność                         278 cc
Średnica tłoka x skok         75 mm / 63 mm
Maksymalna moc na wale  15,6 kW (21,2 KM) przy 7,750 rpm 
Maksymalny moment obr.   22 Nm przy 5,000 obr.
System paliwowy                Wtrysk wstępny 
Zapłon                                Elektroniczny, ze zmiennym kątem wyprzedzenia
System chłodzący               Płyn
Smarowanie                        Przy mokrej komorze korbowej
Skrzynia biegów                  Skrzynia biegów CVT z kontrolą przeniesienia momentu obrotowego 
Sprzęgło                              Automatyczne, odśrodkowe 

POJAZD     
Konstrukcja nośna               Nadwozie z blachy ze spawami wzmacniającymi
Zawieszenie przednie          Widelec hydrauliczny ze sprężyną śrubową 
Zawieszenie tylne                Podwójne amortyzatory hydrauliczne z 4 ustawieniami sprężyny
Hamulec przedni                 Hydrauliczny, 220 mm, nierdzewna tarcza - ABS
Hamulec tylny                      Hydrauliczny, 220 mm, nierdzewna tarcza - ABS
    
Opona przednia                 Bezdętkowa 120/70 - 12"
Opona tylna                       Bezdętkowa 130/70 - 12"
    
WYMIARY     
Długość/Szerokość           1,950/755 mm
Rozstawienie osi               1375 mm
Wysokość siedziska          790 mm
      
Poj. zbiornika paliwa          8,5 litrów
Normy emisyjne                Zgodność z  Euro 4

Scootracer

Scootracer

Scootracer